Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789081693516 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Ben jij een wereldmens?Society 3.0 is een hoopvol lees- en doeboek voor iedereen die zich realiseert dat onze huidige samenleving toe is aan een nieuw waardesysteem. Society 3.0 biedt visie en vraagt om visie. Alles in dit lekker leesbare boek draait om jou als wereldmens en jouw rol in Society 3.0, een aanlokkelijk perspectief.Durf jij het nog grotendeels regenteske Nederland aan te pakken?Deel 1 brengt je verbijstering en onbehagen, met scherpe ironische observaties van ongelooflijke maar ware schaamteloosheden in onze maatschappij. Hier moet iets gebeuren.Voeg jij waarde toe met behulp van internet en de sociale media?In deel 2 rolt Internet als een Tsunami over je heen. Als we op deze golf goed surfen dan creëren we de transitie van productieketens naar waardenetwerken; met wereldmensen als de sociaal ondernemende knooppunten. Waardecreatie door dynamische peer-to-peer verbindingen: zo bouwen we samen aan een nieuwe orde van samen leven en samen werken. Die heet Society 3.0 en bevat de Interdependente Economie als niet te stuiten krachtbron. De grote les: wees zoveel mogelijk jezelf, en knoop de eigen-aardigheden van je medemensen creatief en constructief aan elkaar.Bouw je mee aan vernieuwende organisatievormen?Deel 3 promoveert jou tot mee-maker van Organisatie 3.0. Het bevat praktische lessen voor wereldmensen die zich vandaag al kunnen manifesteren als visiegedreven leiders.meer informatie op http://www.society30.com