Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789049960339 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Netwerken is veel meer dan kaartjes verzamelen. Het is een levenskunst zo oud als de mensheid zelf. Wij zijn immers sociale dieren en om in de groep te overleven was het letterlijk van levensbelang om zowel te geven als te nemen. Die essentiële levenskunst zijn we echter uit het oog verloren. Rendement voor het individu is belangrijker geworden dan profijt voor anderen in het netwerk. Deze houding leidt vaak tot teleurstelling want om succesvol te netwerken moet je durven delen. Dit boek laat zien hoe dat moet en hoe je duurzame win-win relaties opbouwt. De auteurs, zeer ervaren netwerkers, geven hun visie, praktische adviezen, tips en trucs. Voor dit boek ondervroegen zij een groot aantal professionals in verschillende bedrijfstakken. Ook bevat dit boek de uitkomsten van een NIVE onderzoek naar de effectiviteit van netwerken. ¿Je bent wie je kent was voor mij een absolute eye-opener. Ik ben van nature allesbehalve een netwerker, vind het gedoe en de noodzakelijke gespeelde interesse doorgaans niet in verhouding staan tot wat het oplevert, maar niemand blijkt te oud om te leren. Komt ook omdat dit boek prettig geschreven is met inspirerende gedachten als ¿hoe netwerken en levenskunst hand in hand kunnen gaan.¿ Ivo Niehe ¿Je bent wie je kent is een boek echt vanuit de praktijk. De schrijvers hebben het geschreven aan de hand van hun eigen netwerkervaringen en die van de mensen uit hun netwerken. Dat maakt het boek lekker leesbaar en herkenbaar. Het lijkt mij leerzaam en nuttig voor een ieder die netwerken niet van nature makkelijk afgaat!¿ Frits Huffnagel Edouard van Arem is ondernemer, neerlandicus en schrijver. Hij publiceerde de fotoboeken 70 jaar Beatrix en Goud, Zilver, Brons. Gert van der Houwen is organisatiepsycholoog en bedrijfskundige, directeur van NIVE (Nederlandse Vereniging voor Managers) en Secretaris van de Koning Willem I Stichting. Mark van Oosten is directeur van de Kamer van Koophandel Westland. Rob Schippers is ondernemer, management- en marketingconsultant en maatschappelijk bestuurder. Met Iteke Weeda schreef hij De Yinfactor